{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 03 Jun 2020

你對「萬人迷」碧咸(David Beckham)的第一印象係點? 相信大部份人都應該會先係覺得佢靚仔,其中就包括其前隊友加利仔。

作為「92黃金一代」嘅成員,碧咸同加利仔在青訓已經認識,其後更一齊協助曼聯奪得6次聯賽冠軍及1次歐聯冠軍。二人嘅關係非常緊密,甚至加利仔更加係碧咸婚禮上嘅伴郎。

而昔日對於碧咸嘅第一印象,加利仔表達自己第一眼已經愛上對方:「我第一眼就已經愛上他(碧咸),佢嘅外表、身型,佢對波boot永遠都係完美的,仲有鞋帶永遠都會挷得非常工整,一切都非常乾淨整潔,我希望未來有一天可以成為佢嘅伴郎。」

「我記得當日遇見佢,佢嘅髮型完美地gel起,完美嘅曼聯隊服、完美嘅白色波boot,而我地其他人嘅裝備卻非常破舊。」

雖然碧咸看似同「92黃金一代」嘅人非常親密,但其實佢14,15歲才轉到曼聯嘅青訓營,而當時加利仔、史高斯、傑斯、畢特等人已經早早認識,所以碧咸嘅加入並唔係想像中咁輕易,但最終佢都係成功左,並成為如今全球嘅超級巨星,世界上所有人都認識佢。

網紅Jake Paul 及Logan 兄弟近年醉心打拳,更多次於不同賽事與名人、球星、前拳手較量,每次都吸引到大量注金同最重要嘅資金。而Jake Paul今日就宣佈,將於7月20日與前世界重量級拳王Mike Tyson進行表演賽,而且賽事 ...
sports
【網紅】Jake Paul七月擂台戰泰臣 Netflix有得睇
08 Mar 2024
球證應該點樣界定畀黃定藍牌呢?
sports
【足球】傳球壇將引入「藍牌」制度 被罰球員需離場10分鐘
09 Feb 2024