{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 06 Dec 2021

曼聯近日有新任領隊蘭歷克上任,隨即迎來呢位德甲教練嘅首場勝仗,球隊前景看似變得清了。不過,作為曼聯舊部嘅「呂布」伊巴謙莫域日前就批評舊東家,認為對方實在太小家。

現年40歲嘅伊巴謙莫域,目前正在為意甲球隊AC米蘭效力,雖然作為前鋒嘅佢年紀絕對算大,但其表現依舊極具統治性。而日前佢就批評舊東家曼聯小家,點解呢? 原來伊巴曾經有一次隨球隊出外比賽,因為口渴佢喺酒店飲左一支果汁,之後佢不以為然,直以一次Check工資單,先發現球隊竟然扣左佢1艾鎊,對此佢查詢球隊管理人員,結果對方就表示係佢喺酒店飲果汁嘅錢。

伊巴謙莫域當時認為對方搞笑,點知呢位工作人員係認真的,佢仲表示佢要為自己嘅野付款的。對此伊巴大感不解,因為佢覺得自己正在為曼聯工作,唔係自己度假,所以佢覺得應該係由球隊付款的。而呢個結果最終換來伊既嘅不滿,並表示呢種行為會令球員難以尊重球會。

唔單止咁,伊巴亦分享自己曾經去曼駢聯卡靈頓基地訓練時,每次都被工作人員要求出示身分證明,對此伊巴都係難以理解,佢向工作人員表示:「我每日都出現喺呢度,並且係世界最偉大嘅球員,你仲唔識我? 其實你係咪入錯行呀?」

只可以講,呢一切可能都係曼聯嘅要求,又或者係擔心人有相似吧....

Photo Credit: Getty Images
網紅Jake Paul 及Logan 兄弟近年醉心打拳,更多次於不同賽事與名人、球星、前拳手較量,每次都吸引到大量注金同最重要嘅資金。而Jake Paul今日就宣佈,將於7月20日與前世界重量級拳王Mike Tyson進行表演賽,而且賽事 ...
sports
【網紅】Jake Paul七月擂台戰泰臣 Netflix有得睇
08 Mar 2024
球證應該點樣界定畀黃定藍牌呢?
sports
【足球】傳球壇將引入「藍牌」制度 被罰球員需離場10分鐘
09 Feb 2024