{ SKIP }
文:MenClub 軾條鉄  
POSTED ON 28 Nov 2018

響一眾衫褲鞋襪等身外物之中,用嚟作矯視嘅眼鏡,日日戴住損耗率高,永遠係冇得慳。而上年以平靚正自居嘅日本國民級眼鏡品牌Zoff就正式登陸香港,雖然眼鏡款式追唔上日本咁新咁快,但眼鏡大都由韓國及意大利製,兼且價錢公道,Zoff於一年間已經喺香港成立6間分店。而隨全秋冬來臨,Zoff於本月更帶來了3個最新系列,包括奇老鼠誕生90周年的「Mickey’s Hands」系列,與日牌聯乘的Visual Communication (VC)系列,以及Zoff自家皇牌Zoff SMART系列,顯視到香港Zoff方面有幾積極進取。


今次Zoff亦搵來日牌「BEDWIN &THE HEARTBREAKERS」總監 渡辺真史 (Masashi Watanabe) 聯乘眼鏡系列,並取名「Visual Communication (VC)」的一個系列。設計上全classic復古設計為主,由膠樹脂料製成,在金屬物料更用上鈦合金,而鏡臂邊緣亦玩上各種復古紋理,非常用心的一個系列。

「Visual Communication (VC)」系列6款,由$680-$880不等(價錢已包括鏡架連標準鏡片)

今年適逢Mickey Mouse誕生90周年,唔少品牌都特登同Mickey賀壽。而今次Zoff就在眼鏡鏡臂前端以精巧的「米奇之手」造型圖案點綴,尤如米奇為您托眼鏡般的細節的「Mickey’s Hands」系列。再用4款經典流行的Boston、Round Frame等鏡框。

「Mickey’s Hands」系列共4款,各$880(價錢已包括鏡架連標準鏡片)

Zoff SMART系列屬於Zodd旗下的皇牌系列,於日本國內已累積銷售過百萬副,而Zoff SMART系列採用尖端特殊輕量的合成樹脂ULTEM製成,既輕巧又高彈性的耐用眼鏡。鏡框款式亦有Boston Wellington及Oval等classic鏡型你揀。

「Zoff SMART」classic系列5款,各$1,080(價錢已包括鏡架連標準鏡片)


Zoff 旺角亞皆老街8號朗豪坊3樓26號舖 2234 5022

預計於12月中開幕的將軍澳店,將軍澳居民唔駛走出德福較眼鏡了。

將軍澳唐德街1號將軍澳廣場1樓1-039-040舖

作為法國老字號頂級傳統手工皮鞋品牌,Paraboot 不僅用料和造工上乘,而且舒適百搭,令其深受不少成熟男士和古著愛好者的愛戴,經典地位無可動搖。可是 Paraboot 並沒有因當下的成功而滿足繼續「食老本」放緩腳步, ...
style
在鞋面添上「陰陽」圖案,令 Paraboot 帆船鞋變得更有型?
25 Apr 2024
Stssy 和 Levis 雙方合作無間,兩家同樣來自加州的知名服飾品牌繼去年推出兩套大熱聯乘系列後,現金再度攜手發表最新的 2024春季聯乘系列之作。兩家同樣來自加州的品牌以他們的家鄉為靈感,以頂級材質和工藝重塑 Lev ...
style
Stussy X Levi’s 新作再次登場:以頂級材質和工藝,重塑 Levi’s 經典牛仔款式!
24 Apr 2024