{ SKIP }
文:MenClub 佳拿  圖:互聯網
POSTED ON 06 Dec 2018

Jerry Lorenzo 近期真係好忙,由佢所主理嘅 Fear of God 一方面喺上月尾發佈咗品牌副線 Essentials 來季 SS19 嘅 Collection,而另一方面 Fear of God 同埋 Nike 聯手推出嘅一系列合作商品亦會於本月正式發售。

但係,一波未平,一波又再起,岩岩提到過嘅 Fear of God 副線 Essentials 亦有迎來聯乘消息,而且亦係同 NIKE 大有關係嘅品牌合作 ——— Converse

(怕大家唔知,Nike 早喺 2003 年就收購咗 Converse, Swoosh Haters 們可以丟哂所有Converse了)

Fear of God 副線 Essentials 嘅 Official Instagram 喺今日就出咗一個 Post,圖片內容就係兩對不同配色嘅 Chuck Taylor 聯乘鞋款,並且在 Caption 中寫到 "12.12" ,相信實為代表住發售日期為本月 12 號。



講返鞋款本身,兩個配色均以黑白作主調,而且兩款配色上嘅不同只係黑白位置對調。黑色配色當中,其鞋頭及鞋舌均以米白色打造;而米白配色則為黑色鞋頭及鞋舌。黑色嗰對配色上與 Fear of God 首次同 Vans 聯名時推出嗰對 SK8-Hi 有幾分相似,確實有其品牌自身味道。


幾年前嗰對 Fear of God Sk8-hi,唔好話買,見到都當你嬴。

發售方面,除咗日期可被推測之外,其發售店舖相信暫時只有海外嘅潮店 Pacsun 將會售賣,因為基本上以 Pacsun 同 Jerry Lorenzo 嘅合作關係,Fear of God 有咩 Limited 款式,Pacsun 都會有得賣,就好似前文提到嘅Fear of God 同 Vans 嘅首次聯名商品亦只有 Pacsun 售賣。

如果大家真係有興趣嘅話,一係等 StockX,一係就搵外國朋友幫手啦,再唔係就搏佢有海外發售嘅消息啦。

View this post on Instagram

12.12

A post shared by FEAR OF GOD ESSENTIALS (@essentials) on



雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024