{ SKIP }
文:MenClub 軾條鉄  
POSTED ON 30 Sep 2019


潮流永遠都係in & out。90年代盛極一時的「攝衫」look,當年呢一四大天王高腰皮帶造型可謂相當經典。然而在street culture主導下的廿年,「攝衫」呢類較斯文的造型,就像「扶不起的阿斗」一樣,點谷都成為唔到主流。近日由網上發上的「全民攝衫日」,雖然短短一日的「攝衫」,但因為歷史事件而形成某種潮流風尚,可謂多不勝數,經歷今次事件,會唔會間接令「攝衫」的高腰潮流回歸呢?


1.大肚腩,請穿高腰褲
對本身瘦底的人來說,「攝衫」就如韓系男生一樣,一件tee加條窄褲都冇問題。但香港貴為「中央肥胖」嘅重災區,一街都係大肚腩,要大肚腩人士「攝衫」攝得好睇,實在唔容易。應用經典「攝衫」造型人物,身型肥又橫的人就要着高腰褲,條褲的高度要完全高過肚腩,而唔係着低腰褲,用腰帶托住大大個肚腩,外觀上點都會好睇啲。



2.運動場上「攝衫」是基本
上身無論係長袖、短袖定背心,因為靈活一點,或因為怕對方「超技術」掹衫都好,「攝衫」喺各個運動界別都係常見嘅事。無論 睇Beckham抑或著名嘅籃球界壯漢Karl Malone,佢哋「攝衫」基本上件衫要夠鬆夠闊,而唔係just fit。


3.衫身請預長一點

由讀書時期,總有啲MK男同學懶醒,「攝衫」攝得超淺,行幾步路,衫腳就會彈返出嚟,呢種不倫不類的「攝衫」方式,細個覺得係對抗規矩、建制的一些小聰明,但攝一半唔攝一半,就顯得不修邊幅。成熟少少,離開咗校園,無論攝恤衫定tee,都記得預返件衫身長一點,起碼跑幾步路,都仲keep到個儀容。

4.人柒,唔關攝唔攝衫事
最後,唔少網民恥笑肉酸「攝衫」毒L造型,認為「攝衫」真係好難搞。但呢類極端毒L般例子,其實佢哋攝衫定唔攝衫,都係唔好睇,都係肉酸。駛乜咁緊張「攝衫」好唔好睇先?



在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024