{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 27 Aug 2020

疫情之下,大部份經濟活動都受到影響,但就似乎冇咩點影響到中國民眾買LV嘅欲望。據《WWD》報導,淨係8月、淨係LV位於上海嘅旗艦店,生意額已經達到2200萬美金,即係大約1.7億港紙,打破中國LV每月生意額紀錄。

在 Instagram 查看這則貼文

Louis Vuitton Official(@louisvuitton)分享的貼文 張貼

據報,LV上海旗艦店嘅正常生意額大約為1100萬至1300萬美金不等,但8月正值「中國情人節」七夕、疫情之下中國人民又冇得出國使錢,再加上8月頭品牌剛於上海舉行2021春夏男裝騷 (即係吳亦凡揹住隻吹氣公仔嗰個),多個理由同時帶動銷量之下,就創咗個紀錄出黎啦。

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024