{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 06 Nov 2020

7日嘅時候,日本IKEA及瑞典總部聯手推出名為「EFTERTRÄDA COLLECTION」嘅服裝及生活用品系列,並且只於IKEA原宿店有售,咁大家冇返鄉下幾耐自己心中有數啦?又點會有正常渠道買到呢?好在,香港IKEA亦正式引入「EFTERTRÄDA COLLECTION」!

EFTERTRÄDA COLLECTION包括一件連帽衛衣 (HK$229.9)、一件T恤 (HK$129.9)、兩條毛巾 (HK$119.9) 及兩款水樽 (HK$29.9),全部都係以IKEA標誌及條碼作為主題,整體設計簡約,價錢亦非常合理,而且使用可持續棉製作,順手為環保出一份力。不過同當日原宿售賣嘅相比,就少咗把遮同個Tote bag,目前未知會否稍後追加。其餘產品就於香港全線分店有售。

資料來源:IKEA
雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024