{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 15 Jan 2021

數吓手指,下個月就係新年啦。除咗可以放返幾日假休息,最緊要就喺「送舊迎新」,畀個機會自己買新衫。一眾品牌當然唔執輸出返套新年系列賺返筆啦,Nike亦唔例外推出農曆新年特別版新鞋。

提到中秋就會諗起月餅,咁提到新年大家又會諗起咩?我諗大家都係諗起利是㗎啦,其實仲有好多元素嘅,例如已經喺香港絕跡(嗰啲犯法行為就唔算啦)嘅炮仗。NIKE今次以炮仗為設計靈感,推出男女裝運動鞋「NIKE DUNK OG」及女裝運動鞋「NIKE DUNK LOW DISRUPT」。

NIKE DUNK OG(圖片:NIKE)

NIKE DUNK OG以三層不同設計搭配,第一層係藍色為主,模仿炮仗包裝紙;第二層以炮仗紅色為主色,第三層黑色代表炮仗燒完後嘅灰燼。

NIKE DUNK LOW DISRUP(圖片:NIKE)

NIKE DUNK LOW DISRUPT以粉紅色為主,Nike標誌用咗熱力敏感人造皮革,經摩擦後會變色,鞋面上仲有個炮仗卡通公仔。

資料來源:NIKE
還記得在去年,COMME des GARONS 的 Homme Plus 支線在時裝秀上為我們帶來了一雙話題性十足的「雙頭皮鞋」DOUBLE HEADED DERBY SHOES,而不知不覺,這雙皮鞋於最近正式開賣! 這雙 DOUBLE HEADED D ...
style
著住呢對 CDG 雙頭皮鞋出街,行路會唔會仆親?
18 Mar 2024
儘管 Kobe Bryant 已經離開了我們一段時間,但作為籃球界一代傳奇的他影響力依然,仍然啟發著不少籃球迷,在上月其母會洛杉磯湖人更為他設立雕像以表彰其地位。 然而,沒有想到的是, Kobe Bryant 父親 Joe Bryant ...
style
Kobe Bryant 父親 Joe Bryant ,將拍賣 Kobe 的首枚 NBA 總冠軍戒指?
18 Mar 2024