{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 Mar 2023

唔知大家有冇同感,但隨住智能手機、社交平台嘅發展,近年人與人之間嘅信任似乎已經越黎越低,而中國手機生產商小米,就可能會令大家嘅互相降到新低。因為據中國傳媒報導,小米近日成功申請「眼球測謊技術」專利,未來或會推出有測謊功能嘅手機。淨係幻想下會發生咩事都已經好得人驚。

據中國科技傳媒ITHome報導,小米移動軟件公司於3月8日成功申請一項有關「測謊方法、裝置、移動終端及存儲介質」嘅專利。而據文件描述,該技術係利用手機上嘅遠攝 (Telephoto) 鏡頭對準被測試者嘅面部,獲取其面部圖像再分析其瞳孔活動。假若瞳孔活動符合某啲預設條件,就會「確定」被測者講緊大話。

文件仲話,該技術「在移動終端上就可以實現簡捷、有效的測謊功能,可以提升用戶使用移動終端的趣味性,進而提升用戶體驗」。

圖片:ITHome

某程度上,眼球活動的確能夠透露一個人有冇講大話。例如有研究指出,一個人嘗試搜尋記憶時,會不自覺地向左上方望;而如果係嘗試虛構一個答案,就會望向右邊。所以一個人回答問題時係向左望,就可能係講緊真話。但理論還理論,實際運用時係咪百份百準確係一回事,小米個技術係咪完全反映現實及理論又係另一回事。但或者不久嘅將來,大家嘅另一半就會拎住個小米電話黎問你「琴晚去咗邊到」啦。

資料來源:ITHome

自Blue Origin及Virgin Galactic於過去兩年分別成功載人上太空後,「商業太空旅行」就由小說情節,成為現實中可行嘅體驗不過,當然係只限有錢人體驗啦。而睇黎有錢人已經唔滿足於「飛上去望下個地球就落返黎」,而係 ...
tech
【太空】真 ‧ 離地餐廳 400萬上太空 望住地球食米芝蓮
28 Mar 2024
若然消息屬實,iPhone 16 Pro機身側邊將加入一個全新按鍵「Capture button」,大小與電源鍵差唔多,能方便用戶拍攝及錄影。
tech
【科技】疑似iPhone 16 Pro保護殼曝光!機身側邊加入全新「拍攝」按鍵?
27 Mar 2024