{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 04 Nov 2018
喺進入正題前,首先請大家聽返首十年前曾經風魔一時嘅經典金曲先!
冇錯!就係由DJ Lubel主唱嘅《Wrong Hole》!!呢首歌係話男主角同女友做愛時因為燈光太暗而「入錯洞」,以為激嬲咗女友,最後發現原來對方都鍾意呢味嘢,二人於是重拾舊好。細個聽嘅時候覺得一切都幾合理:暗嘛,兩個地方又咁接近,激烈對碰中偶有錯手似乎唔係啲咩不可思議嘅事,甚至到你大個嘅時候你都會驚(或者期待)自己能夠親身同對方黎個內窺鏡檢查,從此另辟溪徑,話唔定女伴唔知之餘仲會鍾意埋一份添——但好對唔住,現實中要做到Wrong Hole,唔係咁易架!
首先你必須要知道,人嘅肛門(及其內嘅直腸)係一個排泄器官,其「設計理念」係一條有出冇入嘅單程路。肛門屬肛管直腸環嘅一部份,而後者則由一大堆肌肉所組成,包括正常狀態下會緊縮嘅括約肌,所以你先唔會行到邊屙到邊。只要你有試過忍肚痛你就知道人體括約肌係有幾咁強大!換言之正常情況下若果你意圖「闖關」,你係需要用上大量潤滑劑,引導對方慢慢放鬆,然逐少逐少地進入對方身體,過程中仲可能要多次停低畀對方再放鬆。簡單啲黎講,就係有大量準備功夫要做,若然你想提槍上馬就直搗黃龍,下場只會得一個,就係機毀人亡!
然後你又會問:「唔係喎,我見AV啲人好輕易就入到關架啦喎!」嗱咁就係AV又一次誤導咗你啦!大家喺AV見到嘅畫面其實已經係準備過後嘅情況,對方嘅身體已經適應入異物進入肛門,有時甚至會用上「鬆弛劑」令對方嘅括約肌放鬆,令拍攝得以進行。而且事後括約肌就會慢慢回復正常,下次你又想闖關就要再做一次準備功夫。就算有啲人能夠收放自如,佢都一定係經過長期訓練,而如果你另一半進行過呢種長期訓練而你唔知,我諗你有更加值擔心嘅嘢。簡單啲黎講就即係肛交呢家嘢係冇意外架!唔好自己呃自己啦!

而更重要嘅係,肛交對你對伴侶也好,都絕對唔應該係一種突如其來嘅驚喜。首先,請容許我再一次提醒你肛門係一個排泄器官,換言之佢入面理應係有排泄物存在,所以拍攝有肛交場面嘅AV前女優們都要先清一清腸胃,如果對方毫無準備,就算你突然闖關成功,迎接你嘅亦只有真真正正嘅Sh_t!《Wrong Hole》入面就有一句「I look at the condom and it's all brown」啦!

另外只要你細個有塞過藥或者用過甘油條,你就會知道有嘢進入肛門係幾咁唔舒服!所以假如你冇得到對方同意就走後門,對方必然會受到身心靈嘅傷害,亦即係到時你唔係插緊佢,係襲擊緊佢,影響關係事少,分分鐘惹上官非事大!

不論係因為受到AV影響,定係本身就有冒險精神,我相信唔少都好想至少試一試走後門的滋味。但正如兩性關係中嘅大小事,最重要嘅都係良好溝通,而且即使得到對方嘅(清楚)同意,喺過程中你亦可以預料要經歷好多阻滯先有可能做到「肛肛好」。另外因為女性冇前列線,換言之肛交對佢哋黎講係冇任何性刺激,所以進行時應該同時刺激其陰蒂。咁究竟值唔值得做?咁就睇你自己啦。
日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
對大部份女性(以及部份男性)而言,要Post有自己個樣嘅相之前要P一P,已經係接近身體反應嘅自然動作。但大家又有冇諗過,點解人P圖、我P圖,人哋硬係P得特別誇張特別假咁樣嘅呢?近來一個日本研究就發現,其實唔一 ...
thezone
【P圖】待人以嚴? 日本研究發現人類對自己P圖特別寬容
23 Apr 2024