{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 28 Oct 2020

近排天氣開始涼,有時行行下街覺得凍,係咪好想可以拖住你心愛嘅人隻手,感受下對方嘅體溫?廢話,想就緊係想架啦,問題係我有冇心愛嘅人,心愛嘅人隻手又係咪我拖到先得架大佬呀!但又唔使怕呀,因為科技可以幫到你。日本岐阜大學研發嘅呢個「散步中的女友」裝置,就可以令你唔需要有女友,都可以擁有拖住女友出街嘅感覺。

圖片:itmedia

係,呢個「散步中的女友」,就係一隻痴喺你條手臂內側、有一大抽電線嘅假手,個樣係就係樣衰啲,但功能上佢絕對能夠滿足你嘅需要。首先你有隻手可以拖先啦,而隻手就係用軟膠製成,據說個觸感同人手非常相似,而且入面仲有膠片式發熱器,令隻假手能夠有體溫。另外入面亦有壓力感應器,你捉佢捉得實啲,佢又會捉你捉得實啲,分分鐘煙韌過同真人拍拖呀。

圖片:itmedia

未完架,於膠片式發熱器同啲軟膠之間,仲有位可以攝塊濕布入去。有咩用?就係用黎營造緊張出手汗嘅反應,而且塊布唔一定係濕水,你加香精等落去一樣都得,咁你唔止Feel到佢嘅手汗,仲可以聞到體香。而且話到明係「散步中的女友」,咁兩個人手拖手行個步伐唔一定一致架嘛,咁隻手咪會拖黎拖去囉,所以「散步中的女友」都加入相關旋轉機制,令你感受到拖住女朋友行嘅手感,仲可以配合你嘅速度播出腳步聲、衣服磨擦聲、呼吸聲!

圖片:itmedia

據報,呢隻手除咗滿足「冇手拖」嘅慾求不滿之外,仲可以減輕孤獨感,同時因為佢令你有行路嘅動力,所以可以改善運動不足。其實只要搵個殼裝返靚啲,又或者加入其他功能 (咳嗯),又未必冇市場喎。

資料來源:itmedia

日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
對大部份女性(以及部份男性)而言,要Post有自己個樣嘅相之前要P一P,已經係接近身體反應嘅自然動作。但大家又有冇諗過,點解人P圖、我P圖,人哋硬係P得特別誇張特別假咁樣嘅呢?近來一個日本研究就發現,其實唔一 ...
thezone
【P圖】待人以嚴? 日本研究發現人類對自己P圖特別寬容
23 Apr 2024