{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 24 Aug 2017
想當年日本文化盛行,身邊朋友都迷上瀧澤秀明、橘慶太、赤西仁等等小鮮肉,年僅14歲嘅Mean娜則迷上藤木直人呢位大叔,仲記得當時朋友都笑我大叔控,而我就認為「眾人皆醉我獨醒」,係醒目個醒,大叔明明係正菜,同啲小朋友邊有得比?時至今日,啲朋友終於醒覺,認同大叔才是王道,識得揀,一定揀大叔,皆因有啲獨特魅力,係得大叔先至有!


有同係大叔控嘅網民就列舉咗一系列大叔嘅魅力之處,雖然有啲Point係因人而異,不過基本上都講得過嘅。


會想成家立室
正所謂「給女孩一個家,就是嫁」,雖然聽落好似好傻好天真,但唔少女仔嘅夢想就係同喜歡嘅人結婚,然後生小朋友,組織美好家庭。但對年輕小伙子而言,結婚實在太大壓力,一來自己未玩夠、二來有未有經濟能力,有幾多男人真係肯先嗰廿歲人就同另一半談婚論嫁?唔係冇嘅,不過相對三十歲而上嘅男人又確係少啲。反而到你有返咁上下年紀,玩又玩過,經濟同事業又穩定,就真係可以定個心落黎諗結婚喇。


較少拈花惹草
嗱嗱嗱!係咪真係咁就有待商榷喇,個人認為花唔花心基本上就睇人而唔係睇年紀嘅,但提出呢個論點嘅多數都認為,後生仔咩都未試夠未玩夠,自然會較易心郁郁容易有外遇;至於叔叔,要玩嘅後生時都玩過晒,咩野未試過丫,到年紀大咗,都看破塵世,知道邊一個係可以陪自己行落去嘅另一半,自然唔會咁易受到誘惑,出軌機會大大降低。


較多人生歷練
活多你十年就真係識多你十年嘢,冇得呃人,就好似人大咗,睇返小學雞中學雞為小小事同同學反面咁,你都會覺得好可笑,因為人大咗,你明白人與人之間交往係咩回事,同樣道理,叔叔比年青人老多十幾年,基本上都唔係白活,喺待人處事、社會歷練各方面,照道理應該會更為可靠。當然,唔排除有啲人一直都冇帶個腦去生存啦下。


冇咁衝動
成日話年青人血氣方剛,咩都易衝動,郁啲就同人打交同人嘈,做好多嘢都唔經大腦。但係大叔就少好多呢種情況,人又成熟好多,基本上凡事都會理性思考,會諗過度過,唔似後生時咁衝動容易生事。不過……呢啲性格上嘅嘢都係因人而異啦。


性能力更好
唔好以為年青人血氣方剛喺床上都威猛啲,原來男性性能力最好嘅時期係三十歲之後,而且有一定經驗後,技巧上又好啲,仲更知女人心,同一味識衝顧自己爽嘅男孩子完全唔同。



世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022