{ SKIP }
文:米  圖:互聯網
POSTED ON 19 Feb 2019

即使係雄糾糾嘅巴打,相信遇到可愛嘅貓貓都會瞬間變成貓奴,但奈何唔係人人都有福得到皇上寵幸,有啲人就算用盡方法,出晒逗貓棒同食物,一樣得唔到皇上歡心,如果你都同樣擁有「不被貓貓寵幸」嘅潛質,咁似乎你非常需要呢款日本推出嘅「受貓歡迎的入浴劑」!

由於太多人想得到貓貓寵幸但又受到冷漠對待,於是日本市面上就出咗呢款受貓歡迎嘅入浴劑「NEKOMOTE BATH POWDER」,你只需要用佢浸浴,自然就會令貓貓為你為之瘋狂。

呢款聲稱浸完會受貓歡迎嘅入浴劑「NEKOMOTE BATH POWDER」含有會令貓興奮嘅木天蓼,佢分別有玫瑰、迷迭香、德國洋甘菊三種香味,等你浸完浴後,全身留有貓貓喜歡嘅氣味,到時想唔受貓貓歡迎都幾難!

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022