{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 27 Jun 2016
成日都傳又一動漫改編做真人版電影乜乜乜,嚇到動漫迷心都離一離!要知道真正喜愛動漫嘅人,係好難接受選角唔似呢回事,特別係勁有特色嘅漫畫,咪話揀個同人物相似嘅角色丫,連套漫畫變成活生生嘅三次元都已經好難想像!就好似《JoJo的奇妙冒險》第四部——不滅鑽石咁樣!佢啲角色咁嘅樣,真係諗唔到咩人啱演囉!


咁又做乜咁多動漫例子唔舉,係要舉佢先?就係因為今次有傳要變真人版電影嘅就係呢套嘢!雖然一切都只係網路傳聞,但已經足夠嚇窒一眾粉絲。有傳《JoJo的奇妙冒險》其實已經得到原作者同意,開拍一至三部,不過好似話頭三部都係以外國人居多,搵日本人拍唔太好Feel,所以最新消息流出,改成拍比較接近日本風格嘅第四部。


話說話網路新消息,但連選角都已經傳埋,唔知真定假,聽講主角東方仗助會由山崎賢人飾演。




而反派吉良吉影就由山田孝之飾演。



至於山岸由花子就會由小松菜奈飾演。



淨係主角由勁清新嘅山崎賢人演呢件事已經離晒罩啦??就算佢係「漫改王子」都咁話!成套漫畫啲人物最基本都應該搵返濃臉人去演,好難接受不滅鑽石變得咁Fresh喎老細!

Source︰http://zasshi.news.yahoo.co.jp/article?a=20160618-00010000-cyzoz-ent&p=1

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022