{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 08 Nov 2017
日本地下女子偶像團體「假面女子(仮面女子)」自從出咗個童顏巨乳嘅天木純(天木じゅん)之後就唔多「地下」,而且佢哋深知要爭取知名度,最好嘅方法就係要旗下成員打個心口出黎,於是繼天木純之後佢哋就「推出」另一個G Cup成員「神谷えりな」。近日佢仲喺Youtube表現「巨乳碎瓦片」添!

原來好幾位「假面女子」成員都有經營自己嘅Youtube Channel,而其中一名叫川村虹花嘅成員早前就嘗試打瓦片,更加一拳打碎八塊,神谷えりな於是又有樣學樣。但佢知道自己用拳頭點都唔會打得勁過川村虹花,於是就決定搞搞新意思用個胸黎打,可惜因為佢個心口太軟綿綿,無論佢點打都係一塊都打唔爛——話雖如此,睇住佢「拎起」G Gup上圍,再一嘢撞到啲瓦片到,我就隔住個Mon都感受到嗰種衝擊力啦!最後佢就選擇用Pat Pat坐爆啲瓦片。

除咗呢條「巨乳碎瓦片」嘅片之外,神谷えりな喺Youtube Channel上都有頻密更新。其中大有一段係下身全裸,挑戰以Cushion遮住重要部位嘅各種動作,我保證你會忍唔住以慢鏡一睇再睇!

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024