{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 02 Apr 2018
不論男女都希望將來嘅伴侶會係自己嘅「Soul Mate」,而有啲男人對於「Soul Mate」嘅定義好簡單:個女仔鍾意睇波、鍾意車、鍾意飲大啤、鍾意食豆腐火腩飯,個男人就覺得係「Soul Mate」。咁你話樣靚身材正係咪唔重要?咁當然唔係啦,問題係世事邊有咁完美?其實有嘅,不過唔喺香港啫。

曾經成為《Playboy》2018年1/2 月號封面女郎嘅Megan Samperi就符合哂以上所有條件。第一,Megan自細就玩越野電單車、四輪車,養成「單手揸軚、晾起隻腳」嘅豪邁揸車姿勢。佢又鍾意美式足球、冰上曲棍球,同時又鍾意彈結他同滑浪,簡而言之就係比起好多男仔更加「男仔」。第二,佢嘅樣靚身材正大家自己有眼見,仲有對水注注嘅藍色眼珠,喺《Playboy》攝影師Christopher Von Steinbach鏡頭下真係非常吸引。

就咁睇,Megan真係又有Soul,你又想同佢Mate,仲唔係好最嘅「Soul Mate」?
megan_samperi on Instagram
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024