{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 26 Jun 2018
世上美女何其多,男人總要Follow好幾個,不過有啲美女嘅IG Acct就好似曇花一現,你依家唔Follow可能下次就唔見咗。好似呢位Anna Tsaralunga咁就係啦!我其實老早就喺其他攝影嘅IG中發現佢嘅芳蹤,但搵極都搵唔到佢個IG,原來係因為被人Ban咗,到近日先重開。之於點解佢會被人Ban咗啦喎…

冇錯,就係因為佢個IG係Post呢啲架!Anna Tsaralunga係一名來自莫斯科嘅模特兒,曾經同好多歐美攝影師合作,拍咗好多露出度相當高嘅性感寫真,仲有唔少係裸體上陣,或者就係因為太性感所以被IG封鎖。講返Anna本身,佢身材相當瘦削,條腰可能幼過唔少人大脾,肋下更瘦到見骨,好多人可能會覺得佢骨巉巉冇肉食,但其實佢個Pat Pat先係重點,加上由骨子裏透出來嘅騷氣,都咪話唔吸引架!

不過講到尾,以IG嘅尺度,Anna呢個Acct可能唔知幾時又冇咗,所以大家要Follow就襯早啦!
tsara.lunga on Instagram
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024
雖然喺日本做寫真女星素來都冇咩真正嘅年齡下限,唔少人十五六七歲就已經出緊幾隻DVD,但一般黎講都會與女星成年與否作一個界線,成年後於作品數量及尺度方面都會擁有更大自由度,簡單黎講即係可以大展拳腳!而今晚 ...
girls
【深夜】18歲生日後寫真連發 「制コレ」冠軍「蓬莱舞」
12 Apr 2024