{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 30 Jan 2019
講起童顏巨乳嘅美女,大家直覺地都會覺得係日本或者台灣美女,但其實童顏呢家嘢每個地方都有,就連大部份女仔打扮比較成熟嘅韓國都一樣有!用錢仲可以買到更多添!

IG名係「Inkyung97」嘅Kang In Kyung就係來自韓國嘅一位模特兒,最早於2017年就開始活躍於IG,一向都係走「香艷風格」,每格照片都係撩動緊各位男士個褲浪,後來剪咗短髮氣勢更加逼人,露出部份亦越來越多,大家亦終於可以睇清佢嘅胸狠身材,果然稱得上係童顏巨乳呀下!

inkyung97 on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024