{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 11 Apr 2019
好多人都以為做我呢份工一定識到好多靚女,但我可以話你知其實做攝影師識到靚女嘅機會先係最高,甚至會有靚女主動識你希望你幫佢影輯靚相(我冇葡萄呀,邊到有啫,一定冇),而且仲可以與唔同靚女合作,影你想影嘅題材!好似呢位來自日本嘅攝影師「ペム太」話就話影人像(Portriat),但你睇下佢啲相就知個重點根本就唔係啲人個樣!

首先,大家好明顯睇到佢合作嘅Model大部份算唔上係「靚」,好明顯佢哋個樣就唔係重點,反而每張都有黑絲短裙美腿,而且佔個畫面比例鬼咁高,一睇就知佢影嘅唔係人,根本就係影黑絲美腿!但佢咁影對大家其實又別有意義喎,你睇下啲女仔其實唔係好靚,擦身而過你都未必會望佢,但如果你發現佢有一雙美腿,係咪成個觀感唔同哂呢?所以話只要你識得睇,其實成街都係靚女呀!

pemuta08 on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024