{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 31 Aug 2019
細個讀《木蘭辭》讀到最後「雄兔腳撲朔,雌兔眼迷離」兩句,當時興趣係襯屋企人唔覺意偷份風月版睇嘅我心諗:「隻雌兔係咪睇中咗隻雄兔?」唔係佢做咩「眼迷離」先得架?風月版話啲性感女人都係眼神迷離架嘛!但又講開,點解女人眼神迷離就係性感呢?直到廿年後嘅今日,我睇到呢個「Moon_Moon_Jieun」個IG我就明白啦。

呢個女仔全名係「文芝恩(音譯)」,英文名「Moon」一來係佢個姓嘅諧音,二來睇睇佢個IG嘅相,我相信都可能都同佢睇落觸感非常好嘅Pat Pat有關。不過要講到佢最性感嘅地方,就一定係佢個眼神,淡然無力、空靈清徹,既帶著柔情,又有啲鄙視,令你既想糟質佢,又想被佢糟質,忍唔住就會大大力、狠狠地、一嘢…撳個Like畀佢!呢隻就係「眼神迷離」嘅定義囉!

moon_moon_jieun on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024