{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 06 Sep 2019
你有拍過拖,而你女朋友又有剪過頭髮,你好有機會面對過以下呢個問題:「你覺得我剪短頭髮好唔好睇呀?」咁你應該點答呀?「我覺得你咩髮型都好睇。」咁你又渡過一劫。好老實講,其實喺男仔嘅眼中,你個人生得靚就長短頭髮都靚;你個人唔靚就有冇頭髮都唔靚。你話真係要搵個分別出黎呢,就係當女仔轉髮型,個氣質都會跟住一齊轉。

好似呢位台藉,但目前因為工作關係而住喺新加坡嘅空姐Caroline咁,本身就係長髮及胸,當時嘅佢大眼晴、嫩皮膚再加少少包包臉,靚唔靚女?當然靚。但佢今年1月1日唔知係因為想有個新開始定咩,竟然剪咗一頭及腮短髮,唔剪尤自可,一剪成個人甜美度同火辣度都直線上升——當然亦都可能同佢剪完短髮後Post多咗泳衣相有關——Anyway,總之就成個人嘅氣質唔同哂,連IG Followers都多咗!但為咗更加準確地判斷係咪真係關剪咗頭髮事,我呼籲佢要Post下啲長頭髮泳衣相出黎,兩邊比對一下先中肯架嘛!

i_m_carolinee on Instagram
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024