{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 27 Feb 2020

泰國靚女我哋介紹唔少,但佢哋通常都係性感冶艷、中門大開,好少會令你諗起初戀。但泰國咁大,總有唔同類型嘅女仔,如果你想喺泰國搵初戀嘅感覺,就要搵呢個「Nichakarn Methmutha」啦!

生得唇紅齒白皮膚白滑、鼻高面尖身型纖纖嘅Nichakarn今年22歲,來自泰國曼谷,但根據佢Facebook上嘅資料,目前係住喺曼谷北邊嘅巴吞他尼府。IG加Facebook擁有55萬Followers嘅經常成為當地網民嘅討論對象,皆因佢除咗個樣生得靚,身材亦相當均秤,經常大曬香肩長腿,久唔久露小小心口亦令人眼前一亮,吸引得黎又唔俗氣,絕對係初戀女友嘅感覺!

nn.nungnew on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024