{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 21 Mar 2020

啲人成日話搵女朋友/老婆,最緊要就係搵個有共同興趣嘅,但講真絕大部份女仔對車嘅認識,都係停留喺「Call Uber叫到架Tesla會好開心」嘅階段,真係識車、鍾意車嘅女仔真係少之又少,而呢個「Natalie Roush」可能就係少數中嘅一個啦!

Natalie係一位24歲嘅美國網紅,以性感身材配上性感裝束嘅靚相而聞名網上,IG有成91萬Followers,仲會賣個人週邊。咁你睇下佢啲相有咩突點?唔係,我唔係講佢個心口,而係佢好鍾意同車影響,尤其佢自己架BMW M2,架車仲明顯地係有改過,你先唔好理佢改得合唔合理,一個女仔會為咗加車而花心機時間金錢去研究,已經好值得加許啦下嘛!更何況佢身材仲要正到咁?我都真係想揸下佢…部車呀!

natalieroush on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024