{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 30 Apr 2020

天氣開始熱,往年呢啲日子呢啲天氣,大家喺條街到已經可以睇到唔少背心短褲短裙飄黎飄去,Feel到有個太陽由丹田湧上黎咁,但今年呢…Sorry我唔知,因為我已經好耐冇出過街啦,我連個太陽都唔係好見到,我睇到最接近嘅太陽嘅嘢,就係呢個Kaiti Mackenzie啦!

點解話Kaiti Mackenzie似係太陽?除咗因為我好膚淺地見到佢有一頭火紅頭髮之外,最主要嘅原因係佢IG上嘅相真係充滿陽光氣息,仲成個畫面都係實際上嘅陽光,映照出佢嘅灰藍色嘅眼珠、白晢嘅皮膚都相當吸引。當然,如果你對咩太陽藍眼白皮膚都冇咩興趣嘅話,佢個IG都有唔少泳衣相嘅,都應該滿足到你嘅。

kaitimackenzie on Instagram
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024