{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 26 May 2020

每個女仔個iPhone入面都有N個執相App,有啲係用黎整Filter嘅,有啲係用黎執個樣嘅,有啲係用黎執色嘅,總知就係五花八門層出不窮。而其中一個叫「VSCO」嘅APP更加號稱執相神器,但原來呢個APP都有分享照片嘅平台,呢個Maddy Maye就有用啦!

講真大部份人用VSCO執完張相,都會另存出黎Share去IG、Facebook之類,但其實VSCO本身都有個Photo Wall咁嘅功能,不過就冇咩人有用,而呢個Maddy Maye就有啦,而且上面啲相比起佢個IG可能仲多仲正添!講返Maddy本身,雖然IG有成5萬幾Followers,但網上又搵唔到關於佢嘅太多資料,目前淨係知佢應該來自美國,亦係知名泳衣品牌嘅泳衣Model,咁做得泳衣Model個身材就…大家有眼睇啦?

maddymayee on Instagram
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024