{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 28 May 2021

呢個世界從來就好唔公平,永遠只有女仔嫌男仔唔夠高,好少聽到有男仔會嫌女仔矮,而且有人仲會特別鍾情於生得嬌小嘅女仔,顯得自己更加高大威猛之餘,又可以一手抱起對方。今日介紹嘅「小島瑠璃子」,就係一位生得嬌小,但身材就一啲唔小嘅性感女星。

今年27歲嘅「小島瑠璃子」,喺2009年參加日本著名經紀公司「HORIPRO」選秀活動,從33,910位參賽者脫穎而出勇奪冠軍,其後全力往主持界發展,主持過N個綜藝及體育節目。難得嘅係,就算佢喺影視圈走紅,仍然會間唔時幫雜誌拍下寫真,大晒E Cup身材。

美貌與智慧並重嘅「小島瑠璃子」,上年年頭就打算進軍中國市場,走咗去開微博同學中文。不過喺同年7月,就有日媒踢爆佢同大佢19年嘅《王者天下》漫畫家原泰久祕密拍拖,消息傳出後就冇再更新微博,睇嚟個計劃應該就玩完咗。希望佢拍拖之餘,往後都會繼續拍寫真靚相啦。

資料來源:twitter@ruriko_kojimainstagram@ruriko_kojima

近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024