{ SKIP }
文:MenClub 艾力克  
POSTED ON 16 Nov 2021

自從上年「織田奈那」從欅坂46畢業後,就積極為事業打拼,相繼開設IG、TikTok、YouTube多個社交媒體分享日常增加曝光率,而佢首本個人寫真集《無賴派の純情》亦喺日前正式問世,一齊嚟欣賞下佢嘅作品!

今年23歲嘅「織田奈那」自細就嚮往成為偶像,並且非常鍾意AKB48、桃色幸運草Z、Berryz工房、乃木坂46等女團,直到2015年仲係高中生嘅佢就膽粗粗參加欅坂46試鏡,結果成功從2萬幾名應徵者中脫穎而出,成為1期生合格成員正式出道,直到2020年先畢業。

結束將近5年嘅偶像生涯後,「織田奈那」就開咗個YouTube頻道分享日常,經過苦心經營1年有多目前已獲得近7.4萬人訂閱,而佢今年更遠赴沖繩拍攝首本個人寫真,初次挑戰以水着以內衣造型示人,令Fans們同佢自己都感到驚訝。暫時未知佢會唔會繼續向寫真界發展,不過佢就想做演員多啲,希望佢可以成功啦。

資料來源:instagram@odanana924twitter@oda_nana77
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024