{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 16 Mar 2022

俗語有云:禍福相依。過去兩年嘅疫情好明顯係個「禍」,咁同佢相依嘅「福」喺邊呢?我諗咗好耐都諗唔到。直到我發現有個新進日本水著女優「ロサリオ惠奈」,我就知道原來佢就係個「福」啦!因為如果唔係疫情,我哋根本就冇機會欣賞到佢嘅火爆身材!

一睇「ロサリオ惠奈」個樣,再加佢個名,相信大家都估到佢血統上唔係純正日本人,實際上佢爸爸係來自南美國家玻利維亞,媽媽就係日本人,所以佢先有既有亞洲人溫柔輪廓、又有南美女仔熱情如火嘅膚色與身材。而喺疫情之前,其實佢係生活於美國,亦喺美國讀緊大學,但隨住疫情爆發大學關閉,回到日本冇嘢好做嘅佢就喺媽媽嘅推薦下,參加由日本三大型事務所聯位舉辦大型試鏡,最後以亞軍物份簽約,正成以水著女優身份出道。

日本人對混血兒情有獨鐘就大家都知,再加上「ロサリオ惠奈」有住168高、36-24-36嘅教科書級身材,好快就成為各大少年雜誌以及男士們嘅寵兒,唔知依家發展得咁好,萬一疫情完咗佢仲會唔會返去讀書呢?

圖片:keinarosario on IG

近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024