{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 29 Apr 2022

「寫真女星 (Gravure Idol)」呢個字眼,幾乎只係用黎形容日本嘅寫真女星——畢竟只有日本先有一個成熟嘅寫真產業,女星可以出大大小小、識郁唔識郁嘅寫真,其他地方唔係冇女仔會著泳衣影寫真,但就通常都被稱為「影性感相嘅女仔」。但我最近就發現,原來韓國都有「寫真女星」架!就係今晚要介紹呢位「wuyo99」啦!

「wuyo99」嘅IG雖然只有3萬個Followers,但其實3月時佢嘅Followers人數只有萬令,可見佢人氣正急速冒起。而佢就喺IG上嘅自我介紹中就大大隻字寫住「Art Gravure Model」(佢用韓文寫啦下),再睇睇佢個IG,亦的確係充滿住各種性感照,再加上可愛自然嘅樣貌、凹凸有致嘅身材,大家深呼吸一下,冇錯!就係呢陣令男人熟悉嘅寫真女星味道呀。

而研究「wuyo99」仲有另一個得著,原來韓國都有個類似Patreon、OnlyFans咁嘅網站「Artgravia」,供Fans購買模特兒們精心準備嘅限定內容,而除咗於網站上排名第五嘅「wuyo99」之外,著名韓國性感IG網紅「Inkyung97」亦有用呢個網,仲排緊第一添!睇黎呢個網好值得大家研究一下。

圖片:wuyo99 on IG

日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024