{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 27 Jun 2022

唔少日本女仔自細嘅願望就係加入演藝界,做偶像又好、模特兒又好、演員又好,反正佢哋就係會想盡辦法留喺業界之中成就自己嘅夢想。但同時亦有人選擇急流勇退,從幕前工作退下來。好似今晚要介紹嘅呢位「斉藤優里」咁,就係其中之一啦。

現年28歲嘅斉藤優里從BB時期就已經係擔任緊模特兒,可見佢媽媽其實係非常熱衷於將個女推入日本演藝界。青少年時期嘅斉藤優里亦的確以加入如AKB48等偶像團體為目標,17歲時因為媽媽勸說而加入當時新成立嘅「乃木坂46」成為創團成員之一,演藝發展亦相當唔錯。不過佢於2019年就宣佈從團體畢業,去年更加宣佈退出演藝界,結束十年幕前生涯。

斉藤優里曾經透露,佢希望引退後轉為幕後人員,認為自己做過偶像及幕前,能夠好好完成製作人嘅工作。同時佢亦對時裝非常感興趣,希望有朝一日成立自己嘅服裝品牌。引退後佢雖然有保留IG,但就只有飲飲食食等普通日常照片,如果想睇到佢偶像時期嘅美貌,就唯有搵留下來嘅清純寫真啦。

IG:yuuri_3ito 

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024