{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 Jul 2022

日本成人電影中有啲主題,有時係幾令人疑惑嘅。例如有啲作品都會用便利店/超市員工黎做主題,但相信各位對便利店/超市員工最大嘅幻想,最大膽嘅都係佢唔再每次畀錢都問你有冇Yuu會員,係唔會牽涉任何唔著衫嘅情景。但只要大家睇睇今晚要介紹嘅呢位「岡本杷奈」,你大概就會明點解日本人對超市員工都有幻想啦。

現年24歲嘅岡本杷奈,係去年出道嘅寫真女星,而佢喺商中畢業後、加入水著界之前,就曾經於日本嘅超市打工,換言之日本嘅某間超市之中,係曾經存在過一個身高174cm、上圍G級嘅收銀員,咁又的確好值得大家幻想一下。而加入寫真界後,岡本杷奈嘅發展亦相當順遂,年半時間就已經出咗6隻寫真DVD、兩本寫真集,可見佢的確係有過人之處!

值得一提嘅係,當被問到自己最誘人嘅地方,岡本杷奈就話唔係上圍、唔係長腿,而係Pat Pat,唔知大家又認唔認同呢?

圖片:hana_____1216 on IG

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024