{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 22 Jul 2022

事先聲明,其實我咃今年較早前已經為大家介紹過「岸みゆ」,咁點解我喺明知大家鍾意睇新面孔嘅情況下,又再拎佢出黎介紹多次呢?絕對唔係因為我搵唔到有咩女仔可以介紹,而係因為佢最近為《Young Jump》影嘅一輯寫真實在太~~~出色!我覺得我係有責任逼你哋睇哂佢。

卻說早前《Young Jump》就搵黎身為偶像團體「#ババババンビ」成員之一、雖然已經21歲但身高只有145cm嘅岸みゆ拍咗套電子寫真,而且仲好有心機咁諗咗個主題叫「美人三姉妹」,簡單黎講就即係叫「岸みゆ」一人分飾三個性格迥異、但同樣誘人嘅姊妹。其中大家姐係充滿成熟知性美嘅OL、二家姐係短髮貓耳宅女,咁三家姐呢…呀係三妹,就係清純女子高中生,三個都有不同嘅萌點、而且身材都一樣咁好 (因為係同一個黎嘛),真係好難揀呀!

咁當然,大家係可以學下豹頭黎講「我全都要」,又或者你可以冷靜少少,諗清楚其實三姊妹嘅背後都係岸みゆ黎!換言之你擁有佢一個,你就唔單止擁有哂三姊妹!仲有無限咁多其他可能性!嘩真係諗下都開心呀——畢竟大家都真係只可以「諗下」呀嘛。

圖片:miyu_kishi0213 on IG

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024