{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 01 Sep 2022

曾幾何時,我係好鐘意搵啲來自越南嘅女仔黎同大家分享,分享到我自己都有諗過去越南親眼睇下當地係咪真係咁多靚女。不過自從近日嘅新聞之後,相信唔少人都對於東南亞靚女有些少戒心。但唔緊要!因為上網睇女係好安全嘅!除非你畀女朋友發現你睇緊呢個「Kathy Linh Che」啦!

據Kathy於IG上嘅自我介紹,佢係一名越中混血兒,但目前就主要於美國及台灣生活。之所以會話睇佢個IG啲相會有危險,一來當然係佢嗰副根本唔科學、已經分唔出係佢條腰太幼定佢個Pat Pat太豐滿嘅火辣身材,會令各位男士血壓急升影響健康,二來係因為佢呢啲身材真係唔係個個學得黎,如果被老婆發現你睇佢啲相,係好難用「我覺得佢好似你」黎做掩飾。

三來就係因為Kathy有經營自己嘅OnlyFans專頁,而且寫到明「Censorship Does Not Exist Here」,係好容易吸引到大家課金支持,令荷包受損。不過一個月幾蚊美金就可以仔細研究佢呢個唔科學嘅身材,用「學術研究」黎做理由好似又唔貴喎…

IG:kathylinhche6969

日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024