{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 Sep 2022

如果有得揀,女仔通常都唔會鍾意自己胸前太豐滿 (佢哋話著衫唔好睇);另一邊廂男人就希望女伴個心口越豐滿越好 (因為我哋其實唔打算畀佢著衫),結果就係大家都以為女仔其實唔Care自己個胸係大係細。不過其實女人係Care架!至少呢位足立梨花就好Care啦!

現年28歲嘅足立梨花,於15歲時參加Horipro舉行嘅選秀節目,於超過5萬名參加者脫穎而出,從而加入演藝界,多年黎拍過N套電視劇、N套電影同N個綜藝節目,想知詳細嘅請自己去Wikipedia睇,同時佢入行以黎仲出過5本個人寫真,黎緊10月仲會出第六本添!如果你淨係望住佢上半身,可能會覺得佢胸無四兩肉、個樣又唔算王道美人,咁都出到6本寫真?咁我就建議你將個視線放低啲,因為佢出名嘅係美尻同美腳呀!

不過足立梨花自己就非常介意自己嘅上圍唔夠豐滿,甚至多次於訪問中提到人生嘅遺憾就係貧乳,大家又覺得佢依家個身材吸唔吸引呢?

IG:adacchee

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024