{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 25 Oct 2022

唔同男人對於咩係「正嘅女仔」都有唔同嘅定義,但相信絕大部份男人都會認同,經過後天加功嘅「正」,係點都唔夠純天然嘅「正」黎得咁正。點解突然講起呢個話題?事關我近排睇返日本著名色氣Coser兼寫真女星啲「いくみ」啲相,我就硬係覺得怪怪地,又或者準確啲講,係佢身體有某部硬得怪怪地?

其實去年我哋就已經為大家介紹過「いくみ」架啦。Coser出身嘅佢,去年正式寫真界推出個人首本寫真集,兼且以超色氣、尺度大膽嘅寫真打響名堂,去年至今亦曾多次登上日本各大青少年雜誌,寫真路發展頗為順利。而佢亦曾經喺訪問當中坦承,自己非常鍾意露出度高嘅攝影風格,未來仲想試下野外露出添。

不過正正因為佢嘅寫真越黎越多,我就留意佢胸前兩團肉似乎唔太受地心吸力影響,某啲相甚至見到下胸部份出現疑似傷痕…大家又點睇呢?

IG:nomita193

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024