{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 Nov 2022

上星期就同大家介紹過,日本女子偶像團體 「#ババババンビ」嘅七名成員於近年都先後加入寫真界,堪稱「全員水著中」,而其中一位成員就係我哋已經介紹過好幾次嘅「岸みゆ」。咁點解今日又介紹?因為學桂神話齋,好波不妨一睇再睇嘛。

現年21歲嘅「岸みゆ」,乃係「#ババババンビ」嘅五名成員之一,亦係去年「宇咲」加入前團體中最年輕嘅成員。而講起當初岸みゆ能夠入行,其實都係拜日本大熱嘅TikTok所致。卻就當時仲讀緊高中嘅岸みゆ有玩TikTok嘅習慣,而當時一頭金髮嘅佢就上傳咗一條食烏冬嘅影片,結果唔知點解就爆紅,然後就收到現時經理人嘅電話邀請加盟。隨住目前人氣增加,當日岸みゆ食烏冬嘅鋪頭亦被Fans稱為「傳說開始的店舖」。

而岸みゆ仲有另一個特點,就係佢身材非常嬌小,只有145cm。據佢於訪問時透露,自己好細個開始就已經停止長高,以前讀書嗰陣年年都係排第一,而且佢仲矮到捉唔到日本電車上嘅扶手,所以曾經好討厭自己嘅身高。不過自從加入演藝界後,佢就發現原來身高係佢嘅武器。其實又啱呀,因為數字上黎講,岸みゆ嘅上圍只有29c,但就係因為佢身材嬌小,所以影出黎都幾有睇頭架!

IG:miyu_kishi0213

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024