{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 05 Jan 2023

雖然話AKB48及其姊妹團等「48系」組合嚴格上係偶像/歌手,但既然佢哋嘅成員都係年輕貌美身材好嘅女仔,所以同時亦係寫真界新血來源之一。而以下要介紹嘅呢位,就可以話係「48系」中新一代嘅寫真擔當!

2003年出世,現年19歲嘅隅野和奏係NMB48中嘅Team BII研究生現任副隊長,去年7月升任為正式成員,而同組合Team M中就有目前48系嘅寫真第一人「上西怜」,而隅野和奏正正就係受師姐啟發,所以先於去年年中開始踏足寫真。雖然話隅野和奏個樣就唔算特別可愛,刻薄啲仲可以話佢塊面有啲方、啲牙有少少哨,但一來年輕人自帶青春濾鏡,點睇都係順眼;二來就係身高152cm嘅佢發育相當健全,寫真絕對有睇頭。所以未來或者就係由佢黎做「48系」寫真擔當架啦。

IG:nyan_0716

日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024