{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 12 Jan 2023

所謂一將功成萬骨枯,每一個成功紅到你同我都知道嘅偶像,背後其實都有無數個同樣懷住偶像夢,但就因為各種原因而未為人識嘅少女。如果你都係當中嘅一份子,你或者會選擇放棄夢想,返去讀書或者打工。但今日要介紹呢位「戸田ころね」,佢就唔單止冇放棄,仲決定自己話事,最後做埋經理人公司老闆、團隊製作人及成員。

「戸田ころね」2017年加入地下偶像團體「atME」開始演藝之路,後來又輾轉加入過另外兩個偶像團體,但都未能獲得令佢滿意嘅成績。佢於一個訪問中講過,當時佢就已經係「大人們唔鍾意嘅小朋友」,因為佢會不停提出「點解我哋唔做呢啲」嘅意見,希望可以幫助團體發展。所以當佢從第三個團體畢業後,佢就決定自己搞一間經理人公司、自己搞個偶像團體、自己再做埋成員,反正就係一切都掌握喺自己手中。

佢提到,就係自己落手落腳做,先發現件事唔係當年佢想像得咁簡單,並開始明白當年嗰班「大人」其實有幾辛苦。但佢就1憑住對於音樂嘅熱誠、以及「除咗偶像之外冇其他嘢想做」嘅決心,努力咁帶領團體向前。近日佢仲為《週刊Playboy》拍攝水著寫真,進一步提升自己嘅人氣。大家要多多支持佢啦。

IG:toda.corone

近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024