{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 17 Jan 2023

因為2011年日本東北大地震引致福島核事故,所以唔少人一聽到「福島」呢兩個字,就硬係會聯想到啲唔好嘅事。而我今日介紹呢個女仔,就係希望打破大家對於福島嘅壞印象,因為來自福島嘅「坂口風詩」,有個朵叫「福島的奇跡」!

2000年出世嘅坂口風詩,最初係被當地報章《福島美少女図鑑》報導後獲得人氣,繼而加入演藝界。2018年事佢仲參加過日本著名制服選美比賽「制コレ18」,雖然未能獲獎,但就順勢加入寫真界,並於《週刊Playboy》獻出自己嘅初次水著寫真。身高158cm嘅佢,雖然身材數字為「冇咩特色」嘅33-23-35,但就勝在平均,該有嘅都有。另外佢亦有個非常燦爛嘅陽光笑容,睇到佢笑你分分鐘都忍唔住笑,一齊忘記關於福島嘅壞印象。

IG:futa_sakaguchi

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024