{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 19 Jan 2023

一般黎講,隨住出道年資漸長,女星們嘅寫真尺度都會有所改變:有人越來越紅於是慢慢「封胸」,亦有人越影越激最後裸體上陣。但無論如果,出道時嘅寫真通常都係最「穩陣」嘅尺度。不過今晚要為大家介紹嘅呢位「下村明香」就唔係咁玩,啱啱先推出第一隻寫真DVD嘅佢,一黎就將個尺度推到極致,再咁落去過幾年我諗佢要推出X光寫真先搞得掂。

雖然個樣頗為成熟,但其實下村明香係一個1999年出世,現年23歲嘅青春少女。翻睇資料,佢大約係於2021年9月與經理人公司簽約準備出道,並於去年10月推出首隻個人寫真DVD《First Love》。雖然隻DVD個名就叫「初戀」,但佢喺入面著啲衫就絕對唔青澀,當中不乏僅以貼紙遮住胸前重點嘅這型,露出度非常高。

露出度高除咗引起話題之外,仲令佢隻出道作成為日本Amazon寫真銷售榜第一,而佢亦會於1月下旬推出第二隻寫真DVD,同時早前亦首次為《Friday》拍攝寫真,開姑進軍青少年雜誌。至於佢個頭開成咁,之後仲可以點樣有突破、有新鮮感呢……我諗大家就要拭目以待啦。

IG:s_sayaka.official

近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024