{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 27 Jan 2023

我哋每晚同大家分享嘅美女性感相,正式名稱叫「寫真」,俗語就叫「J圖」,換言之啲相好睇還好睇,對某啲人黎講其實係有「實用價值」。咁作為相中人嘅寫真女星,佢哋又睇啲相被人拎黎「用」呢?擁有G Cup上圍、早年以低胸砌高達聞名嘅東雲うみ就表示,其實佢唔介意,但就要求大家「低調J」就得啦!

現年26歲嘅東雲うみ,於2020正式寫真出道,隨後就因為其豐滿身材,加上於個人YouTube上一系列「低胸砌高達」嘅影片而走紅。早前佢就於YouTube上飲住酒解答觀眾嘅提問,其中有人就問到:「作為寫真女星,Fans有可能拎你黎做自慰對象,對於呢個情況你嘅睇法係?」結果佢就大方回答「完全無問題喲!」佢話做到呢一行就預咗會被人咁睇,亦坦言同大家一樣「都係Hentai」,「每次都好期待大家嘅反應」,「被當成自慰對象係意料中事」。

不過佢亦提到,大家用還用,千祈唔好將個「結果」Send返畀佢睇,「太過份的話都係會嚇親我」。既然本人都准許大家用佢啲相,咁……我唔阻大家啦下。

IG:umi_portrait

近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024