{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 29 Mar 2023

日本唔少寫真女星,於轉戰寫真界之前都有於偶像界活躍嘅經歷。而今晚要同大家介紹嘅呢位「猪子れいあ」亦唔例外,而且現年19歲嘅佢,竟然已經出咗道8年,但就直到加入寫真界先廣為人識。

2003年11月出生於北海道札幌嘅「猪子れいあ」,早於2015年,即係佢11、12歲時就已經加入avex旗下嘅偶像團體「IDOL Street」,但逗留僅僅兩年後就因為團體中止而離開。轉個頭就去參加朝日電視舉行嘅大型選秀節目《Last Idol》,並成功加入節目衍生團體。如是者又做咗幾年偶像,到2020年中就宣佈畢業,之後拍過ABEMA製作嘅戀愛真人騷《今日、好きになりました。-金木犀編-》,並於同年年尾轉戰寫真界。

如果你去睇佢個IG,就會發現佢平時Post嘅都係充滿時尚感、非常密實嘅日常照居多。但佢嘅寫真照就走截祭不同嘅風格,會著泳衣出鏡就唔在講,更令人眼前一亮嘅係其實佢個笑容非常可愛,難怪佢單單喺2021年,就已經為不同雜誌拍過近20次寫真啦。唔知大家就覺得佢點呢?

IG:inoko_reia

日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024