{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 05 May 2023

今日要介紹嘅呢位「上田操」,其實早於2019年時我哋就已經介紹過,咁點解依家又再介紹多一次呢?純粹就係因為佢由早年嘅清爽短髮,換成一頭「黑長直」,女人味大增。況且老套講句,好波不妨一睇再睇呀嘛!

唔好睇上田操身高只得147cm,而且個樣仲非常童顏,你就以為佢係一個「妹妹」,實際上1994年出世嘅佢,上個月就已經正式29歲,步入輕熟女嘅階段。喺日本立教大學心理學系畢業嘅佢,其實由2016年起就已經做緊日劇嘅「茄喱啡」角色,不過真正令佢紅起黎嘅,係2018年時佢為日本一個交友App拍攝廣告,結果因為太可愛而成為日本網上熱話,亦令佢事業正式起飛,演員、聲優都有涉獵。

當年「交友App廣告」後,佢就已經獲得《週刊Playboy》邀請拍攝寫真,正式寫真出道。而今年1月時佢再次為《週刊Young Jump》拍攝寫真,結果反應超好,搞到集英社即刻搵佢加碼拍多輯,可見佢於寫真界相當有市場,唔知佢黎緊又會唔會放多啲時間喺寫真界呢?

IG:mso_k_0423

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024