{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 18 May 2023

近年韓風盛行,唔少日本女仔都選擇越洋去到韓國出道,例如HKT48出身嘅宮脇咲良,就先後於2018年及2022年分別以「IZ*ONE」及「LE SSERAFIM」出道,多個新生代女團中亦有日本籍成員。不過今日要介紹嘅呢位「李始燕」,就係少數「逆輸入」到日本出道嘅韓國人,近來佢仲踏足埋寫真界,大家要好好留意佢啦。

現年21歲嘅「李始燕」,早於小學生時期就因為「Kyary Pamyu Pamyu」於韓國網絡走紅而開始對日本偶像感到興趣,後來見到AKB48嘅多田愛佳嘅照片更加正式「入坑」,自此就一直希望可以於日本出道。2022年7月時佢原本會跟其他7期生一樣成為NMB48嘅正式成員,但就因為確診而未能完成最終招募,最後於8月時先以7.5期生正式登場。

喺日本女生紛紛仰望韓國時「逆輸入」黎到日本嘅「李始燕」,當然吸引到唔少日本傳媒嘅興趣,而日前佢亦「入鄉隨俗」地為《週刊Playboy》獻出初水著寫真,展現出水準之上嘅樣貌身材。唔知佢嘅出道,又會唔會吸引到其他韓國女仔赴日發展呢?

Twitter:siyo_min

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024