{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 02 Jun 2023

卻說近來《我推的孩子》熱播,唔少人亦因而認識到日文「推 (推し)」嘅意思,簡單黎講就即係「支持」、「推薦」咁解,而「我推XX」,亦即你係「XX的Fans」咁解。你問點解我要喺深夜系列介紹日文生字?好簡單,因為今晚要介紹嘅呢位「水野舞菜」,早前被雜誌選位「Next推Girl」,亦即下一位有望上位嘅女星!

現年22歲嘅「水野舞菜」,最早於2017年以日本女子偶像團體「Last Idol」嘅二期生雙Centre之一嘅身份出道,但於2021年尾卒業,並以演員身份繼續活動,近來最出名嘅作品,大概就係日本男子樂隊「Organic Call」嘅MV。不過佢於社交媒體上嘅影響力就非同小可,IG有近22萬個Followers已經唔算少,TikTok上嘅追蹤人數更高達160萬!絕對係一線網紅!

而佢早前就為《Young Magazine》拍攝出道以黎首次「本格水著寫真」,雜誌更大讚佢怕醜得黎就相當認真,充滿可愛女友感,係男女都愛嘅新時代女子,而且為佢封上「Next推Girl」嘅稱號,似乎就相當睇佢未來嘅發展。唔知大家又認唔認同呢?

IG:mana_chos

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024