{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 08 Dec 2016
近排寫多咗外國模特兒,就發現佢哋同亞洲模特兒嘅最大分別,係佢哋有一種神秘感。就算佢哋打哂成個心口出黎,你都覺得佢好神秘,好想了解佢多啲佢嘅裏裏外外。例如今次介紹嘅呢位Irene Noren咁就係一個好例子。


Irene Noren係一位西班牙出生嘅模特兒,喺Instagram上自稱「Kitten」,目前就喺美國發展中。唔知係咪因為佢偶像係Natalie Portman,所以佢就剪咗短髮,睇落就同當年《這個殺手不太冷》入面嘅Natalie Portman有啲似樣——不過淨係似「樣」啫,因為佢嘅身材比起Natalie Portman就好得多啦!唔信你睇下!


另外唔知係個人喜好定係咩,佢Instagram上面嘅相好多都係紅色為主。而你又需要知道紅色對男人黎講係一種性感嘅顏色(相傳係因為女人性高潮時個身會充血變紅喎),再加上佢呢副本身就性感嘅Body,真係難以抵擋呀!




日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024