{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 29 Jan 2019

總有人覺得中環人太多,想飲嘢食嘢,自不然一路向西走入西營盤,為的就是更悠閒嘅氣氛。最近西營盤新開的一間薄餅店HOMESLICE,主打自家製作、發酵48小時的酸麵糰拿坡里Pizza,重點係收得晏呀!



如果大家有睇過由美國韓裔大廚David Chang 主持的《Ugly Delicious》,其中一集都有講過「拿坡里Pizza」絕對是個極具爭議的話題,各界唯一的共識就是「好食」,而HOMESLICE就主打自家製作發酵48小時的酸麵糰薄餅,更專誠由意大利空運傳統意式焗爐到港,保証Pizza邊緣烤得香脆,中間濕潤柔軟,呈現出最地道的風味。

HOMESLICE 供應 約十款 Pizza,包括經典Margherita(HK$125)和Quattro Formaggi(HK$165)口味,亦有鋪上自製發酵辣椒醬和法式酸奶油的Spicy Sausage(HK$175)、灑上水牛芝士和巴馬臣芝士的Prosciutto e Rucola(HK$165),以及鋪上創意口味肉卷、豌豆蓉和scamorza芝士的Meatloaf(HK$165)。



素食人士則可選擇招牌薄餅Baby Leek(HK$160),品嚐辣椒、Taleggio芝士、焦香洋蔥和迷迭香交織而成的難忘風味,而專為純素人士而設的Ortolana(HK$155),則放滿烤茄子、意大利翠玉瓜、橄欖、迷迭香和番茄。
HOMESLICE也供應琳琅滿目的頭盤選擇,包括風味獨特的Katsu Sando(HK$95),這款三文治以兩片烘得香脆的麵包,夾著意式肉腸、酸菜和是拉差蛋黃醬,勢必成為城中最美味的三文治之一。另外, Ninja Bombas(HK$95)以炸薯球配以辣香腸和scamorza芝士,令人食指大動,而新鮮Burrata(HK$135)則以原個番茄配搭羅勒和橄欖油,再灑上意大利黑醋,是清新頭盤之選。
最後當然不能錯過特色的自家製甜品。清芝士、檸檬皮、瑪莎拉酒及開心果的Cannoli煎餅卷(HK$70)是人見人愛的傳統意式甜品;而以香料燴梨、法式酸奶油和烘焙榛子製成的Nutella Calzone(HK$155),則最適合與親朋好友分享。
作為西營盤的深夜聚腳熱點,HOMESLICE當然準備了一系列特色雞尾酒。以Ramazzotti利口酒、Pisco皮斯可酒和Mancino Rosso苦艾酒調配而成的45RPM(HK$110)令人眼前一亮;混合氈酒、Aperol利口酒和氣泡玫瑰酒的Personality Crisis(HK$87)灑上可食用的閃粉,賞心悅目;而Search and Destroy(HK$88)則糅合波本威士忌、鹽水及啤酒,勁度十足。

HOMESLICE

地址:西營盤德輔道西321號3號舖

營業時間:早上11時30分至凌晨(星期一至五); 早上11時至凌晨(星期六、日及公眾假期)



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023