{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 31 Aug 2018

日前,亞運韓國男子足球隊以3:1擊敗越南隊,打入賽事決賽。焦點當然就係繼續落喺效力英超球隊熱刺嘅韓國射手孫興民身上,因為即將舉行嘅「金牌之戰」將決定佢黎緊使唔使服國家兵役。

四強面對實力唔強嘅越南,韓國隊輕鬆以3:1擊敗對手,可以睇到孫興民在獲勝後係幾咁開心,因為佢離唔使服兵役就只差最後一步,只要擊敗決賽對手日本奪得金牌,咁佢就唔使服兵役了!

黎緊決賽對手日本隊,派出嘅係U21陣容,所以韓國隊還是被睇高一線的,只要發揮正常韓國隊奪得金牌嘅機會仍然係非常大的。而為左下定決心,韓國隊嘅後衛金敏在竟然揚言,如果決賽落敗,咁佢就會喺回國嘅飛機上跳落去。

現今26歲嘅孫興民就更加係許勝不許敗,因為今屆亞運係佢最後機會免除強制服兵役,否則佢將要入伍最少21個月,亦即係話佢再要離開職業球壇接近兩年時間,呢個亦都係佢生涯嘅黃金時期。

其實孫興民本身有機會一早就免除服兵役,但係佢卻錯失左韓國隊喺2012年奪得奧運銅牌及2014年亞運金牌,所以今次亞運係佢最後機會,真係一仗功成萬骨枯!

亞運足球決賽:韓國 vs 日本

日期:9月1日

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024