{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 18 Jan 2019
[CES 2019] Cambridge Audio推出配備藍牙aptX HD的黑膠唱盤Alva TT

黑膠復興唱片銷量上昇,藍芽無線耳機成為2018年最重要的影音產品,於是有人可能唸「不如將兩樣野溝埋做無線耳機黑膠啦!」呢個唸法並不「笨!」的,因為強如英國Cambridge Audio都係咁樣唸,劍橋音響剛剛發佈一個黑膠唱盤Alva TT在國際消費電子展上給人留下了大膽的印象,呢個黑膠唱盤產品據稱是世界上第一款配備aptX HD藍牙的唱盤,可以傳輸高品質的無線音樂。即係將模擬的黑膠轉做數碼再通過無線藍芽傳給耳機播放。成件事充滿反高潮,不過的確好多人生為此感到驚奇,覺得有趣。

 

Alva TT由Cambridge Audio作為Edge系列旗艦產品中的設備。因此,它專為在英國工廠生產而設計,具有最高的質量標準。是好認真的一款產品,有野心的。

Cambridge Audio Alva TT是一個綜合的黑膠唱盤,配備藍牙aptX HD無線連接和唱頭放大級電路,可以直接連接到擴音機而無需添加單獨的放大器。該系統使用直接驅動結構,配備單唱臂和MC唱頭。

 

Alva TT的機身由整塊鋁車成,並結合了由Polyoxymethylen製成的厚重的主板。有助於創建可靠,高穩定性的系統,並具有可靠的操作。

藍牙aptX HD連接使Alva TT能夠以24bit / 48kHz的最大分辨率傳輸高質量的無線音樂,使其成為規格方面最佳的無線黑膠唱盤。這不就是創意嗎?

預計Cambridge Audio Alva TT將於4月上市。

對於各位成年人而言,用錢買部遊戲主機返屋企並唔困難,但買完返屋企有冇時間玩就係另一回事啦。而「買完唔玩」嘅後果除咗浪費錢、部機食塵之外,原來仲有可能令到部機「變磚」,就連任天堂官方都於X(Twitter)發文 ...
hobby
【電玩】唔玩都要叉下電 任天堂官方警告「否則變磚」
18 Apr 2024
打機一直以黎都被視「唔係咁好」嘅休閒娛樂,輕則就被人話打機「不務正業」,重則就話打機「教壞細路」。不過近日有個外國研究,就發現打機其實都有正面效果,例如舒緩大家日頭返工時嘅壓力,甚至可以令你第二朝起身 ...
hobby
【電玩】研究指打機有助舒緩工作壓力 第二朝起身更有朝氣!
17 Apr 2024