{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 18 Jun 2019

馬來西亞前羽毛球一哥李宗偉,較早前舉行記者會宣佈因病無奈退役,呢個消息震驚羽壇,因為雖然李宗偉曾患上鼻咽癌,但經醫治後已經康復,並重新回到場上進行訓練,可惜卻還是突然宣佈退役...

對於李宗偉退役呢個決定,相信唔少球迷都非常傷心卻失望,但呢個係佢無可奈何之下嘅決定,因為如果繼續進行訓練,佢將可能再次病發。

李宗偉表示:「幾個月前,大家都知道我患上鼻咽癌,而我努力面對佢,最終康復結果不錯。因此我想再為夢想拼多一次,我害怕帶著遺憾離開球場,我害怕不能為馬來西亞帶來奧運金牌,所以當我知道自己康復即時帶起球拍,再次進行訓練。」

「幾天的輕量訓練後,我感覺不錯,所以希望醫生可以批准展增加訓練強度,可惜的是醫生表示我嘅掃瞄結果令人失望,如果我再進行訓練的話,我嘅癌症將有機會復發。」

由於為家人著想,不想太太擔心,所以李宗偉只能夠放棄訓練及復出參加奧運嘅夢想,專心做一個好丈夫及好爸爸。不過,雖然李宗偉口裡說已經無遺憾,但試問贏得一切唯獨未贏過奧運嘅呢位前一哥,明年本係最後機會卻最終落空,呢份遺憾將會跟佢一生。

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024